• BIST 99.292
  • Euro 7,2717
  • Kocaeli 10 °C

Şengöz: 'Bayramda seyranda değil, herzaman'

Genç İzmitliler Platformu bu hafta yönetim kurulu toplantısının ardından önce Kocaelispor Tribün Lideri Enver Güler’i ağırladı. Ardından her ay düzenli hale getirdikleri erzak dağıtımını gerçekleştirdi.

Genç İzmitliler Platformu’nu ziyaret eden Kocaelispor Hodri Meydan Trübün Lideri Enver Güler yaptığı konuşmada çalışmalarından bahsederek : “ Genç İzmitliler bu kentin önemli bir hareketi oldu. O yüzden bu ziyareti çok önemsiyorum. Bizler Kocaelispor’a sevdalıyız. Bizler tribüne sevdalıyız. Ancak spor ruhunu ve ahlakını da tribüne hapsetmiyoruz. Biz Hodrimeydan taraftar grubu olarak Bangladeş’de bir WC imar ettik ve bir su kuyusu açtırdık. Yine bir lösemi hastası kardeşimizin tedavisi için ciddi bir destek sağladık. Geçtiğimiz günlerde sınıra giderek ülkemizin şu anda Afrin’de yürüttüğü mücadeleye destek olmak amacıyla askerimizle birlikte olduk. Hatay Reyhanlı’da şehit düşen askerlerimizden birinin ailesini ziyaret ettik. Bunlar sporun bize kazandırdığı güzel ahlakın birer örneğidir. Ve örnek olması açısından sosyal sorumluluk projelerini biz çok önemsiyoruz. Biz sevdamızı tribüne hapsetmedik. Her alanda varız. Bu bağlamda Genç İzmitliler Platformunu ve Başkan Şengöz’ü de çok tebrik ediyorum. Çok güzel bir iş yapıyorlar. “ dedi.

BU ŞEHRİN TAKIMINA HER ZAMAN DESTEKÇİYİZ

Platform Başkanı Samet Şengöz, Güler’e ziyaretlerinden ötür teşekkür ederek : “ Kocaelispor bu kentin en önemli değeridir ve Sivil Toplum kuruluşudur. Hodri Medyan taraftar grubu da bizim için ayrı bir heyecan ve aşk ifade ediyor. Bizler şehrimizin takımına ve taraftarına her saman destekçiyiz. Biriz, beraberiz ve gönüldaşız.” Dedi.

Genç İzmitliler Platformu toplantının ve ziyaretin ardından her ay düzenli hale getirdikleri ihtiyaç sahibi ailelere erzak dağıtımını bu ayda gerçekleştirdi.

BAYRAMDA SEYRANDA DEĞİL HER ZAMAN

Başkan Samet Şengöz yaptığı açıklamada : “ İhtiyaç sahibi aileler arkadaşlarımızla birlikte tesbit ediyoruz. Daha sonra çalışmalarımızı yaparak tamamen kendi imkanlarımızla adeta bir vakıf sisteminde çalışarak erzaklarımızı hazır hale getiriyoruz. Ve yine arkadaşlarımızla hep beraber tesbit ettiğimiz ve Sosyal yardımlaşma müdürlüğümüzden aldığımız isimlerle harmanlayarak ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırıyoruz. Sadece bayramda seyranda değil. Sadece bir kez reklam olsun diye değil. Tük inancımızla ve samimiyetimizle “Komşusu açken tok yatan bizden değildir” hadisi şerifini kalbimize nakşederek her ay düzenli bir şekilde erzak dağıtımı yapıyoruz. Biz İzmit’e sevdalıyız. Ve bu şehirde bizimle birlikte yaşayan herkese talibiz.” ifadelerine yer verdi

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Başkan: “Bizi biz yapan kardeşliğimizdir”10 Eylül 2018 Pazartesi 12:58
  • Ülkücülerin gezici kütüphanesi çocuklarla buluşuyor!08 Eylül 2018 Cumartesi 16:13
  • Tarih, Müzik ve Sanatı biraraya geliyor!05 Eylül 2018 Çarşamba 09:03
  • Dağcılar deprem şehitleri için tırmanacak!11 Ağustos 2018 Cumartesi 12:32
  • Yozgatlılar, 'Sürmeli Şöleni'nde buluştu!06 Ağustos 2018 Pazartesi 09:34
    • EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
      Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Değişen Kocaeli | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.